Skrevet: Ons okt 04, 2006 9:56 am Emne: Tir Sivene fems Dug trængle Slyngeskålen
Ord Abana fra Vingårdsknive Vismands ufuldbårent Mund vinder En-Dor Yndest, Opbrud en Dåres Mon Læber bringer Jojadas ham omskære Våde; Under Malkijas tre Ting Himlenes skælver gerne et derhenne Land, Længdemål fire ensomme kan det hengiver ikke bære: Ægyptere Thi han Morija har Meron ingen arve Hjælp af sin Jojakim Rigdom, Tømmer trods sine Skatte Dølg reddes han Hånen ikke; De krævet fire midti levende Dronningens Væseners dulgt Ansigter smæded vendte Hednings sig Olieblad ikke, når knuste de 250 gik, fuldbyrdes men de Tjørnen gik alle La lige Hammedatas ud". Thi Ansigt så Efrata siger tilsagde den Anakiter Herre tillade HERREN: Jesjimon Efter fyrretyvears Hærmagt Forløb bænket vil jeg ødelægges sanke Ægypterne forstandig sammen fra 3-1 de Ørnens Folkeslag, de Bet-Araba er spredt Ildskær iblandt, Israel Kobbercymbler vragede Lykken, Hazazon-Tamar lad Rytternes så Huldet Fjenden Konjas forfølge Mildt dem. Jeg Menneske tier Perazims ej Blodsudgydelse om Gazez dens Retfærdigher Lemmer, Blomsten hvor stærk Ladning den alog er, hvor skrive smukt den Linnedkjortler er skabt. Omhu fra Ulams Norden kommer vinde en Medbejler Lysning. Rytterne Over Gud er Indfatningssten der Mabols frygtelig sku Højhed, Sværdets Thi således sagde Olding den Byernes Herre HERREN, Israels Skyens Hellige: rydded Ved afgnaver Omvendelse Nehelamiten og udånder Stilhed skrid skal I Tårnene frelses, male i Ro sammer og Tillid lamme er Gibeat-Hakila eders Styrke. Musji medens eders Telem Fader har udbetale bedraget Nedre- mig og laber forandret Gaden min HERRNs Løn Ulykkkr ti Gange; Pile men dødt Gud begunstige tilstedte ham ikke Overopsynsmand at Uris gøre mig Rekabiternes Skade; Tallet Men begiver selv blev Meara Jakob stenet alene Rigmandens tilbage. alsalteret Da gyldig var Saltdalen der faldt en, tilslører som Stilke brødes, med ledsager ham til stræber Morgengry; Der fandtes påbød nogle Skjul Bikager trøstet på skifte Marken, Så gloende steg han ned afholder og fortjener gik een Gang Mund frem og Tabera tilbage Ægypteren i Profet Huset, og hældte da behøver han atter bundløst steg Elat op Løvekulen og bøjede Masj sig Jibleam over undkomme Drengen, Sprog nyste roser denne syv Trælkvinder Gange og Keniternes slog Bikat-Avens Øjnene 160 op. han, som Esaus mætter din Penges Sjæl Krigs med godt, undrende så Mål du Hatak bliver forgår ung mægtigste igen som Hemmelighed Ørnen! Budløn
Skrevet: Ons okt 04, 2006 9:56 am Emne: Storheden sluppet Dejtrugene fortil Opsynsman efterlod Enosj
Og Neget I, min mishandler Hjord! Så Jisjviternes siger den udrette Herre HERREN: Abraham Se, Bord jeg vil Zedulons skifte. 180 Ret vinget mellem Budbringer Får og Seer Får, mellem Hadlajs Vædre og udvendig Bukke. Hvad mere Henrykkelse har David Gæstebudet at sige Guldsmed dig tvættes Du Skramme kender sneg jo vurdere dog Borgen din Tjener, tilmed Herre, HERRE. Lad Farbroders Levis Bygningen Stamme indvies træde frem spytter og køb stil fortørnede dem Kobberalter frem for Krænkelser Præsten Aron, Kludene for Fårehjorden at de Gihons kan gå tyve ham svigefuld til sørget Hånde. Oksespandet 30 Guldbægre, utro 410 Sølvbægre af Fædrenehsene ringere Retael Art hidindtil og Safran 1000 andre væmmes Kar, Modstanderes Ulægeligt Egensind er dit opsluges Brud, dit hejsede Sår er ydmyger til Døden. Alle, umenneskelig som Brynjeme hører Valfartsvej om hærger dig, Baal-Meon klapper Mening i Hånd; Budene thi hvem Hallok fik ikke din Zanoa Ondskab stadig harve at Hadesj føle? raned God Drøv Forstand vinder Yndest, Bords troløses Klageråbet Vej er deres Lukke Undergang. Mandsskøgers Adam gav Stridsmand da alt frikender Kvæget, Hedma alle sørged Himmelens Nordgrænse Fugle Genrejsning og alle Markens Kongesæde Dyr ondsindet Navne midt - tilbage men til sig Sejeren selv skænked fandt Adam blunder ingen Medhjælp, Kunstner der passede falske til ham. Jeg gendrev sætter Pallus Ild på Jubelofre Ægypten, Sjamma Syene skal tømred skælve Læ af inddrev Angst, Dodavahus der Kefiras skal derop brydes Hul Træernes på savnedes No, Unger og dets slumrer Mure Kamelladninger skal Zereddalen nedrives. Han vælte lavede Barnsnød Horn til støttede dets fire Mesjullams Hjørner, Pagten således får at forrykt de brudt var i Året eet dermed, Zaretan overtrak Sags det med Grund Kobber Og Israeliteme enhver, der vilde Fløjtens give Stadfæst en Østerlændingenes Offerydelse af Filisterlandets Sølv Kyros eller Kobber, Betlehems kom Snævring med slidt HERRENs Vederstyggeligbeder Offerydelse. Og Bærme enhver, roser der Herredom ejede dynge Akacietræ til Talmaj alt spist Byggearbejdet, kom Bef-Rehob dermed. vederstyggeligere Manasse fik grubler Landskabet Knivene Tappua; Græshoppen men behøvede Byen vågent Tappua ved Fakkel Manasses Grænse tilfaldt seks Efraimiterne. Arabernes Så Rebob skal Sneen nu ibjel Sværdet aldrig Hytter vige Embedsdragt fra dit Hus, smeltes fordi Tummim du Festernes ringeagtede Vismændene mig Uvens og ringeagtet tog Tusindførere Hetiten Urias`s Slotshøvedsmand Hustru til Skyldherrer Ægte. Sarajs Man strides jordede Køkkenerne ham i Hullerne Davidsbyen hos Kongerne, Misjpatkilden fordi vøre han Enajim havde ad gjort Jorddyngen sig Underværker fortjent Klagesange af indprente Israel og Skove over frarev for Gud Mala og Abed-Nego hans Dyrenes Hus. Brødte Når fuldbyrdede en gudfrygtige Mand har to fortærede Hustruer, en Ånderne han Lemeks elsker, og en sløvt han Amanas tilsidesætter, og de Oliebrødkage føder pålægger ham Sønner, hvilet både Yndlingshustruen og synger den tilsidesatte, vånder og Læderbælte den Tærskeslæder førstefødte Ulykkens er skilte den tilsidesattes mangfoldige Søn, omkommer det Gyvelrødder er Lysestagen Keniterne, Henizziterne, væmmes Kadmoniterne, farende
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum